دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷

تسریع ۸۵ درصدی در ارائه خدمات شهرداری پردیس با اجرای طرح «میز خدمت»

انتشار: دوشنبه, ۱۶ مهر ۱۳۹۷ / ساعت ۱۸:۵۳:۴۷ |
کد خبر: 44487 |
بازدید: 9 views |
بدون دیدگاه


پردیس – ابتکارآنلاین: کورش گلریز ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: طرح میز خدمت در مجموعه شهرداری پردیس با هدف ارائه خدمات به موقع و موثر به شهروندان و تحقق اصل تکریم ارباب رجوع با استناد بخشنامه ریاست جمهوری در اجرای تصویبنامه حقوق شهروندی در نظام اسلامی) قانون مدیریت خدمات کشوری طی هفته دولت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین – وی ادامه داد: با اجرای این طرح، بخش قابل توجهی از سردرگمی‌ و مشکلات مردم در پیگیری امور اداری برطرف و طبق آمارهای به دست آمده از ارزیابی های اخیر تا ۸۵ درصد در نیاز آنها برای مراجعه به واحدهای مختلف کاسته شده است.

 

به گفته این مقام مسئول، میز خدمت در شهرداری پردیس در محل لابی با هشت میز و حضور کارشناسان واحدهای شهرسازی، سازمان حمل و نقل همگانی، خدمات شهری، ۱۳۷ و … عهده ‌دار وظیفه ارائه اطلاعات و راهنمایی ‌های لازم به مراجعان در ارتباط با امور جاری است.

 

شهردار پردیس اضافه کرد: همچنین با راه اندازی سامانه ارسال پیام کوتاه و اطلاع رسانی از روند اجرای مراحل مختلف پرونده به همراه تعیین و اعلام بازه زمانی مورد نیاز برای طی مراحل اداری به مدیریت زمان پر ارزش شهروندان کمک می شود.

 

گلریز، تکریم ارباب رجوع را اصلی ترین وظیفه دوایر خدمات رسان خواند و افزود: یکی از تاکیدات همیشگی اعضای محترم شورای اسلامی شهر پردیس، تکریم ارباب رجوع در هر شرایطی است.

 

وی تصریح کرد: از این رو، کارکنان شهرداری پردیس به ویژه پرسنل میز خدمت با آشنایی کامل به شرح وظایف خود و قوانین شهری، حتی در صورت مشاهده مطالبه ای خارج از حیطه قانون، سعی بر تشریح دلایل عدم اجرای آن خواسته با لحنی ملایم دارند.

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *