ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس اولویت کاری معلمان و مربیان باشد | ابتکار آنلاین
پنج شنبه ۲۸ تیر ۱۳۹۷

ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس اولویت کاری معلمان و مربیان باشد

انتشار: سه شنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ / ساعت ۲۰:۳۷:۵۷ |
کد خبر: 14894 |
بازدید: 260 views |
بدون دیدگاه


سنندج – ابتکارآنلاین: نماینده وزارت آموزش و پرورش گفت: ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس به عنوان یکی از برنامه های راهبردی وزارت علوم باید اولویت کاری معلمان و مربیان باشد.

به گزارش خبرنگار ابتکارآنلاین به نقل از ایرنا – محمد تقی رحیمی روز سه شنبه در آیین نمادین جشن شکوفه ها در دبستان شاهد دخترانه شهیده شهین مردوخی سنندج افزود: اکنون مدارس سطح کشور از مشکل چند شیفتی بودن خلاص شده و تعداد دانش آموزان در هر کلاس بسیار پایین آمده است و این مهم نشان می دهد که ما در بحث کمی مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه اکنون باید در سطح مدارس و در راستای تعلیم و تربیت دانش آموزان کیفیت بیشتر مورد توجه قرار گیرد، گفت: منظور از کیفیت در تعلیم و تربیت، یک پله فراتر از دانش و محفوظات است و باید بیشتر مورد توجه باشد.

نماینده وزارت آموزش و پرورش و سرناظر وزارتی پروژه مهر اظهار کرد: معلمان و مربیان باید دانش آموزان را با انتظارات امروز دنیا آشنا کرده و ارتباطی کامل میان محفوظات و دانش علمی برقرار کنند.

وی ادامه داد: در تعلیم و تربیت باید تمامی جوانب در نظر گرفته شده، انتظارات و توقعات رفع و انسانی کامل تحویل جامعه داده شود و این مهم با تلاش معلمان و مربیان آموزشی و همکاری اولیا میسر خواهد شد.

رحیمی با تاکید بر همکاری اولیای دانش آموزان با مدرسه گفت: همکاری اولیا با مربیان موجب موفقیت بیشتر دانش آموزان و بهبود کیفی تعلیم و تربیت آنان خواهد شد.

در ادامه این آیین زنگ شکوفه ها توسط مدیرکل آموزش و پرورش کردستان نواخته شد و دانش آموزان کلاس اولی با عبور از زیر قرآن و بدرقه مسوولان و والدین خود وارد کلاس های درس شدند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *